Product zoeken

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras nibh lectus, facilisis eget libero eu, ornare tempus libero. Integer tristique luctus magna, eget semper sapien blandit sit amet. Suspendisse ut sodales ligula.

Marketing automation

Streef jij naar een effectief bereik en hoger rendement? Een goede marketing automation-strategie helpt en zorgt ervoor dat jouw potentiële klanten op het juiste moment relevante informatie toegestuurd krijgen. Dat kan bijvoorbeeld via HubSpot, een tool voor marketing, sales en services.

Hoe zet je efficiënte marketingcampagnes op die leiden tot hoger rendement? Dat is een vraag die veel marketeers regelmatig bezighoudt. Een pragmatische marketing automation-strategie stuurt consumenten op het juiste moment relevante informatie, afgestemd op diens voorkeuren én de fase van de customer journey waarin ze zich bevinden. Die journey heeft betrekking op de weg die een consument aflegt van oriëntatie tot een informatie-aanvraag of aankoop.

Marketing automation: van actie- tot beoordelingscampagnes

Die informatie-aanvraag of aankoop is zowel het doel van de zoekende consument als van jouw campagne. Samen vergroten we de kans dat - op het moment suprême - jouw aanbod het beste aansluit bij de behoeften. Dat kan onder andere met een actiecampagne, waarbij acties een trigger zijn om tot aankoop over te gaan. Of met een welkomstcampagne ter introductie. Of een beoordelingscampagne, waarbij je na de aankoop geautomatiseerd om een beoordeling vraagt. De mogelijkheden zijn eindeloos!

HubSpot, tool voor Marketing Automation

Wat kies je dan en hoe zet je een dergelijke campagne op? Zuiver Digitaal is reseller van HubSpot, een tool die heel veel mogelijkheden biedt om in contact te treden en te blijven met je potentiële klant. Je kunt ervoor kiezen om deze tool aan te schaffen, maar we kunnen je ook helpen bij de implementatie van een ander systeem. We adviseren, implementeren en gaan graag aan de slag met een succesvolle marketing automation-campagne.

Services