Product zoeken

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras nibh lectus, facilisis eget libero eu, ornare tempus libero. Integer tristique luctus magna, eget semper sapien blandit sit amet. Suspendisse ut sodales ligula.

Over ons

Zuiver Digitaal zorgt ervoor dat jouw boodschap door de juiste doelgroep wordt gezien, gehoord en gelezen, met een tailored online mediamix.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, aangezien jouw boodschap onderdeel is van een dagelijkse stortvloed aan berichtgeving en dus concurreert met veel verschillende verhalen. Iedereen wil gehoord en gezien worden en iedereen schreeuwt daarom steeds harder. Het gevaar? Door al dat geschreeuw hoort de consument jouw boodschap niet meer. Van display advertising, Google Adwords en sponsored content tot sociale media en influencer marketing. Consumenten worden overal online geprikkeld met commerciële boodschappen. Daardoor focussen ze zich alleen op de boodschappen die aansluiten bij de eigen interesses en behoeften.

Relevantie: consumenten focussen uitsluitend op boodschappen die aansluiten bij de eigen behoeften

Mensen zelf wat ze consumeren en slechts een boodschap pushen heeft geen zin. Relevantie is dus meer dan ooit van belang. Om dezelfde groep effectief te blijven bereiken is een goede marketingstrategie cruciaal. Wil je jouw toegevoegde waarde en relevantie bij de juiste doelgroep voor het voetlicht brengen? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!

Streven naar relevantie en resultaat met een crossmediale strategie

Zuiver Digitaal is onderdeel van Zuiver Media. Samen kennen we alle mogelijkheden binnen het medialandschap. Samen bieden we alle kennis voor een gespecialiseerd advies én een optimale crossmediale inzet. Op basis van de betreffende doelgroep, doelstellingen en het beschikbare budget, brengen we op maat advies uit en stellen we een crossmediale mediamix samen. Binnen dit crossmediale concept wordt elk kanaal optimaal ingezet. We streven daarbij altijd naar relevantie: de juiste boodschap via het juiste medium voor de juiste doelgroep.

Zuiver Digitaal werkt samen

Zuiver Digitaal werkt samen met verschillende partners die ons in staat stellen om optimale campagnes uit te voeren. Zo is Zuiver Digitaal Google Premier Partner: we voldoen aan de hoogste eisen van Google voor het campagnebeheer en worden als eerste op de hoogte gebracht van nieuwe Google-functies. Ook als lid van brancheorganisatie PMA vinden we aansluiting bij andere experts binnen ons vakgebied. Naast onze vaste technologiepartners, werken we nauw samen met allerlei media-owners om tot de juiste, succesvolle mix van mediakanalen te komen voor onze klanten.

Mediaspecialist voor reclamebureaus

Verzorg jij als reclame- of communicatiebureau zelf de advertising campagnes voor jouw klanten, maar heb je behoefte aan een specialist die breder meedenkt? Zuiver Digitaal maakt het niet alleen de adverteerders zelf makkelijk, maar ook communicatie- en reclamebureaus. Zo biedt je jouw klant het gemak van full service, terwijl je zelf niet belast bent met zaken waarin je minder gespecialiseerd bent. Ons uitgangspunt is elkaar te versterken: onze dienstverlening start waar die van jou ophoudt en we trekken samen op voor het maximale resultaat!

Het Platform Media Adviesbureaus (PMA) is de brancheorganisatie voor zeventien media-adviesbureaus, waaronder Zuiver Media. PMA, de eredivisie in het vakgebied, is vooral actief op de achtergrond, maar neemt een belangrijke positie in bij marktontwikkelingen in onze branche. Het lidmaatschap van PMA verenigt media-adviesbureaus die in de dagelijkse praktijk concurrenten van elkaar zijn. Omdat deze mediabureaus in hun werkzaamheden gebruikmaken van dezelfde beschikbare bereiksonderzoeken van de diverse media, is PMA aangewezen als kwaliteitsbewaker van deze onderzoeken.

Onze partners

Internationaal