Het sieradenmerk TI SENTO – Milano kent al een hoge bekendheid onder vrouwen. Maar tijdens de belangrijke feestmaanden is het van belang om extra brand awareness te realiseren. Enerzijds om TI SENTO – Milano in deze periode bij vrouwen 25-55 jaar top-of-mind te maken en anderzijds om de juwelier ondersteuning te bieden.
Televisie is uitstekend om in te zetten tijdens een awareness campagne. Billboarding is een zeer effectieve manier van het opbouwen van de naamsbekendheid. Vrouwen tussen de 25 en 55 jaar hebben hun interesse liggen bij mode, nieuws, voeding en sieraden. Hier is op ingespeeld met de billboardcampagne om interesse gerelateerde programmering op te zoeken. Op die manier is Ti Sento – Milano op relevante momenten aanwezig bij de doelgroep. Billboarding is uitzonden bij RTL, Talpa TV en BrandDeli.
Online wordt aanvullend op de tv-campagne ingezet. Om optimaal te sturen op branding ligt de focus van de onlinecampagne volledig op inzet van mooie, impactvolle en inspirerende uitingen binnen premium netwerken en first look acces: echte eye-catchers dus:
Contentmarketing maakt het mogelijk om de boodschap op inspiratievolle wijze te verspreiden. Authenticiteit is wel één van de belangrijke voorwaarden van een geslaagde samenwerking. Voor TI SENTO – Milano hebben wij de samenwerking opgezocht met toonaangevende magazinemerken; meeliften op de bekendheid en autoriteit van magazines en zichtbaarheid realiseren in een passend umfeld.
De redacties van deze merken hebben ieder een artikel geschreven over de collectie van TI SENTO – Milano in hun eigen tone-of-voice:
Om de zichtbaarheid van TI SENTO – Milano tijdens de feestmaanden verder te vergroten hebben we hebben we gebruikt gemaakt van opvallende displayformaten:
In-image
Bij in-image-adverteren wordt de advertentie geïntegreerd in redactionele afbeeldingen die aansluiten bij het thema van TI SENTO – Milano (contextual targeting).
VDX
Een interactieve uiting die uitklapt naar een mini-website zodra de gebruiker interacteert.
Resultaat is dat we met inzet van deze campagne een groot deel van de doelgroep hebben bereikt met kwalitatieve en intensieve contactmomenten.